امروز چهار شنبه 17 آذر 1395
ساعت 17:51:35
خانه آرشیو پیوندها جستجو درباره ما ارتباط با ما تبلیغات RSS

صفحه نخست

هنری

گفتگو

فرهنگی

اقتصادی

حوادث

سیاسی

علمی

اجتماعی

ورزشی


اسلاید شو
چاپ

کد خبر : 4139

تاریخ انتشار : 29/02/1393 - 07:21

در نشست مسئولان ثبت اسناد و املاک مازندران مطرح شد

سرعت رسیدگی به پرونده ها افزایش یابد/انجام وظایف، صادقانه باشد

از روسای ثبتی خواسته شد تا سرعت رسیدگی به پرونده ها را بیشتر و با بسیج امکانات و نیرو ها موانع موجود را رفع کنند.

سرعت رسیدگی به پرونده ها افزایش یابد/انجام وظایف، صادقانه باشد

به گزارش جویباران، به نقل از بلاغ، مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با حضور معاونین، مسئولان و کارشناسان این اداره کل، در نخستین نشست با رؤسای واحدهای ثبتی شهرستان ها، در مجتمع آموزشی و رفاهی بانک رفاه در شهرستان بابلسر، با اشاره به کمبودهای موجود در سازمان ثبت اسناد، هنر یک مدیر را بهره‌برداری بیشتر از امکانات دانست و افزود: یک مدیر در نظام اسلامی باید با این نیت در محل کار خود حاضر شود تا با انجام صحیح کار و خدمت به مردم، به خدا نزدیک‌تر شود.

ولی عبدی کمیشانی افزود: براساس ارزیابی های انجام شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ادارات کل ثبت اسناد استان ها، عملکرد ثبت اسناد مازندران را مطلوب دانستند و نیز با قدردانی از عملکرد رؤسای واحدهای ثبتی و مسئولان اداره کل و کارکنان ثبت اسناد و املاک استان، خواستار تداوم و بهتر شدن وضعیت موجود شدند.

وی با اشاره به زمان مسئولیت مدیران، تصریح کرد: این فرصت یک فرصت محدود است و ما باید به یک درک واقعی برسیم تا در این مدت و در این جایگاه که بسیار محدود است، خالصانه و صادقانه به وظیفه‎ی خود عمل کنیم و مراجعاتی که مردم به ما دارند و خواسته هایی که از ما دارند را  از نعمات الهی بدانیم و برای  برآورده کردن این خواسته ها بر اساس قانون و  توان خود قدم برداریم تا با برآورده کردن این خواسته ها، به گونه ای از این نعمات الهی شکرگزاری کنیم.

این مسئول در ادامه گفت: برای خدمت به مردم ضرورت هایی وجود دارد که موجب  می شود ما درست کارها را انجام دهیم و قوانین و مقررات از ضروریات کارند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با توجه به وجود فراوانی قانون و آئین نامه ها و بخشنامه های موجود در ثبت  اسناد، گفت: مدیران می توانند ساز و کاری را فراهم کنند تا مشکلات مردم رفع  شود.

وی شرط رفع مشکلات مردم را نگاه مثبت مدیران برای انجام کارهای مردم دانست و افزود: مسئولان با توجه به اختیارات، باید به مردم خدمت ارائه دهند.

عبدی کمیشانی، هم سو شدن با سیاست های کلی سازمان را یکی از راه‎های موفق شدن یک مدیر دانست که در این راستا فرد باید به سیاست گذاری‌های انجام شده، اعتقاد داشته باشد و ضمن اعتقاد به سیاست های سازمان، باید فعالیت های خود و مجموعه را همسو با این سیاست ها، جهت‎دهی کند.

وی با اشاره به نام‎گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: ما باید در مدیریت خود با همت بیشتر و فراتر از اختیارات خود منویات مقام معظم رهبری را اجرا کنیم.

معاون مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران نیز در این نشست با اشاره به برنامه ها و رویکردهای  سازمان ثبت، داده آمایی پرونده های اجرایی، آرشیو پرونده های ثبتی و قانون ساماندهی املاک، خواستار همکاری و به روزرسانی همه مدیران در اجرای این موضوعات شد.

علی اصغر اسدی در ادامه با اشاره به اجرای قانون ساماندهی املاک و با توجه به بازدید به عمل آمده از بعضی واحدها، رفع نواقص موجود در پروندها و همکاری بیشتر با بنیاد مسکن، در اجرای این قانون را خواستار شد.  

وی با اشاره به اجرای قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی و ارائه آمار ثبت نام انجام شده در مازندران از روسای ثبتی خواست تا سرعت رسیدگی به پرونده ها را بیشتر و با بسیج امکانات و نیرو ها موانع موجود را رفع کنند.

در ادامه جلسه سایر  مسئولان و کارشناسان اداره کل، گزارشی از حوزه کاری خود بیان کردند و مهم‎ترین برنامه های انجام شده در سال 92 اعلام شد و روسای واحدهای ثبتی نیز نظرات خود را پیرامون برنامه های کاری ثبتی بیان کردند.

در پایان مدیران از معاونان، از مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با لوح تقدیر، قدردانی و مدیرکل نیز از مسئولان، معاونین و روسای شهرستان ها با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

دیدگاه شما در مورد : سرعت رسیدگی به پرونده ها افزایش یابد/انجام وظایف، صادقانه باشد

سرعت رسیدگی به پرونده ها افزایش یابد/انجام وظایف، صادقانه باشد

 

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
RSS
خانه | آرشیو | پیوندها | جستجو | درباره ما | ارتباط با ما | تبلیغات | RSS