امروز جمعه 31 شهریور 1396
ساعت 09:38:29
خانه آرشیو پیوندها جستجو درباره ما ارتباط با ما تبلیغات RSS

صفحه نخست

هنری

گفتگو

فرهنگی

اقتصادی

حوادث

سیاسی

علمی

اجتماعی

ورزشی


اخبار شهرستان جویبار
چاپ

کد خبر : 35413

تاریخ انتشار : 29/01/1396 - 21:02

مدیر خدمات پس از فروش شرکت دیزل موتور باختر:

مهم‌ترین شعار این شرکت رضایت کشاورزان است/ افق وزارت جهادکشاورزی، در هر خانه کشاورز یک دستگاه نشاکار باشد

مدیر خدمات پس از فروش شرکت دیزل موتور باختر نماینده انحصاری شرکت کوبوتای ژاپن در ایران اعلام کرد: این شرکت با واردکردن دستگاه‌های باکیفیت از ژاپن دغدغه کشاورزان را در ریزش و خرابی دستگاه‌ها را کاهش می‌دهد.

مهم‌ترین شعار این شرکت رضایت کشاورزان است/ افق وزارت جهادکشاورزی، در هر خانه کشاورز یک دستگاه نشاکار باشد

عباس سالاری مدیر خدمات پس از فروش شرکت دیزل موتور باختر نماینده انحصاری شرکت کوبوتای ژاپن در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار جویباران گفت: این شرکت حدود 15 سال سابقه کار درزمینهٔ موتور ژنراتورهای مختلف را دارد که از سال 88 به‌صورت مستقیم درزمینهٔ کشاورزی و عرضه و خدمات پس از فروش ماشین‌آلات کشاورزی ازجمله تراکتور، انواع نشاکار، تیلر و کمباین برنج فعال است.

 وی بابیان این‌که بیش از 80درصد برداشت‌های برنج کشور به‌صورت مکانیزه و با کمباین است افزود: کلیه ماشین‌آلات شرکت دیزل موتور باختر برای گذر کشاورزی ایران از سنتی به مدرن است.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت دیزل موتور باختر تصریح کرد: این شرکت سعی می‌کند با واردکردن دستگاه‌های باکیفیت از ژاپن دغدغه کشاورزان را در ریزش و خرابی دستگاه‌ها را کاهش دهد.

سالاری علت استقبال کم کشاورزان از دستگاه‌های مکانیزه نشا را نوع کشت این منطقه دانست و گفت:  به دلیل دو کشت کردن زمین‌های کشاورزی در شمال بسیاری از کشاورزان خیلی زود و در هوای سرد که زمینه برای رشد بذر چندان مناسب نیست اقدام می‌کنند به همین دلیل نشا را به‌صورت سنتی انجام می‌دهند.

وی بابیان این‌که باید در هر خانه کشاورز یک دستگاه نشاکار باشد خاطرنشان کرد: افقی که وزارت جهادکشاورزی برای نشاکاران در زمین ترسیم کرده این است که هر کشاورز در خانه یک دستگاه نشاکار داشته باشد.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت دیزل موتور باختر از پرداخت تسهیلات دولتی در خرید دستگاه‌های این شرکت خبر داد و گفت: 20 درصد هزینه خرید توسط متقاضی و 80 درصد آن به‌صورت تسهیلات بلندمدت بانکی به متقاضیان داده خواهد شد.

این مسئول مهم‌ترین شعار این شرکت را رضایت کشاورزان اعلام و بیان کرد: شرکت کوبوتای ژاپن در همه ماشین‌های برنج حرف اول را می‌زند و با تولید بهترین دستگاه‌ها به دنبال جلب رضایت مشتری است.

سالاری از وجود 56 شعبه این شرکت در سراسر کشور خبر داد و گفت: در زمان بروز مشکل و یا خرابی قطعه‌ای از دستگاه این شرکت در کمترین زمان قطعه موردنیاز را تأمین و در اختیار مشتری قرار می‌دهد. 

دیدگاه شما در مورد : مهم‌ترین شعار این شرکت رضایت کشاورزان است/ افق وزارت جهادکشاورزی، در هر خانه کشاورز یک دستگاه نشاکار باشد

مهم‌ترین شعار این شرکت رضایت کشاورزان است/ افق وزارت جهادکشاورزی، در هر خانه کشاورز یک دستگاه نشاکار باشد

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
RSS
خانه | آرشیو | پیوندها | جستجو | درباره ما | ارتباط با ما | تبلیغات | RSS