امروز پنج شنبه 18 آذر 1395
ساعت 19:32:29
خانه آرشیو پیوندها جستجو درباره ما ارتباط با ما تبلیغات RSS

صفحه نخست

هنری

گفتگو

فرهنگی

اقتصادی

حوادث

سیاسی

علمی

اجتماعی

ورزشی


آخرین اخبار
چاپ

کد خبر : 26085

تاریخ انتشار : 11/06/1394 - 17:47

توفان ادبیات مسئولان مخابرات را عوض کرد

برخورد ناپسند مخابرات مازندران در پاسخگویی نسبت به قطعی تلفن

سیل در حالی سبب قطعی تلفن در شهرهای مختلف مازندران شده است که مسئولان مخابرات استان با ادبیاتی کم‌نظیر از پاسخگویی به رسانه‌ها امتناع می‌کنند.

جویباران ـبه گزارش بلاغ، بارش باران و طوفان شدید که از روز گذشته در شهرهای مازندران آغاز شد، به زیرساخت‌های مخابراتی مازندران خسارت وارد کرد و سبب قطعی تلفن در بسیاری از شهرهای مازندران شده است.

رسانه‌های مازندران از ابتدای وقوع طوفان و سیل با اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع درصدد کمک مردم و مسئولان برای رفع مشکلات موجود بودند، برای پیگیری این مشکل خبرنگار فارس با مسئول روابط عمومی مخابرات مازندران ارتباط برقرار کرد.

با توجه به اینکه مدیرعامل مخابرات مازندران در روز ارتباطات از دادن شماره تلفن همراه خود به خبرنگاران خودداری و عنوان کرده بود، در صورت ضرورت با روابط عمومی شرکت تماس حاصل شود، خبرنگار فارس نیز طی تماس تلفنی رأس ساعت 21:30 دقیقه سه‎شنبه‎شب با مسئول روابط عمومی این شرکت با برخوردی ناصحیح مواجه شد.

این مسئول در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس، بیان کرد: تلفن زدن آداب و رسوم دارد و شما باید ابتدا از مخاطب سوال کنید آیا تمایل به پاسخ دارد یا خیر، ضمن اینکه تلفن کردن در این ساعت شب نیازمند توجه ویژه است.

دود چنین برخوردهایی به چشم مدیرعامل و شرکت مخابرات می‎رود و این پرسش مطرح است که در عصر ارتباطات وقتی تلفن‌های شهروندان با قطعی چندساعته مواجه است، همچنین هنوز هم در برخی از نقاط این مشکل رفع نشده، چه کسی باید پاسخگوی مردم باشد.

مسئولان پاسخگوی مخابرات مازندران چه زمانی شرایط مناسبی برای پاسخگویی دارند، به چه دلیل بیشتر مواقع حق به جانب و طلب‌کارانه با مخاطبان برخورد می‌کنند، کسانی که مدعی و مدافع آداب و اخلاق هستند، در حالی که خود به‌عنوان یک مسئول طرح تکریم ارباب‌رجوع را رعایت نمی‌کنند.

دقایقی قبل از تماس تلفنی با مسئول روابط عمومی مخابرات مازندران، فرماندار و تعدادی از بخشداران شهرستان بابل پاسخگوی فارس درباره وقوع بارش باران و سیل در بابل بودند.

/3004

دیدگاه شما در مورد : برخورد ناپسند مخابرات مازندران در پاسخگویی نسبت به قطعی تلفن

برخورد ناپسند مخابرات مازندران در پاسخگویی نسبت به قطعی تلفن

 

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
RSS
خانه | آرشیو | پیوندها | جستجو | درباره ما | ارتباط با ما | تبلیغات | RSS