امروز شنبه 20 آذر 1395
ساعت 02:37:32
خانه آرشیو پیوندها جستجو درباره ما ارتباط با ما تبلیغات RSS

صفحه نخست

هنری

گفتگو

فرهنگی

اقتصادی

حوادث

سیاسی

علمی

اجتماعی

ورزشی


اخبار شهرستان جویبار
چاپ

کد خبر : 26025

تاریخ انتشار : 10/06/1394 - 09:29

در پشت پرده تیم فوتبال شهدای جویبار چه می‌گذرد؟

لزوم ورود مسئولان ارشد شهرستان به موضوع حفظ تیم شهدا در جویبار/شورای شهر با دلالان همراه خواهد شد؟

اعضای شهرداری و شورای شهر جویبار در حالی به فکر فروش تیم فوتبال شهدای این شهر هستند که بسیاری از جوانان و فوتبال دوستان این کار ناراضی اند...

لزوم ورود مسئولان ارشد شهرستان به موضوع حفظ تیم شهدا در جویبار/شورای شهر با دلالان همراه خواهد شد؟

به گزارش جویباران، تیم فوتبال شهدای جویبار یا همان تیم شهرداری جویبار سابق، دو سالی است که درگیر یک سری حاشیه‌هایی شده است.

این تیم که در دوره‌های گذشته شهرداری و شورای شهر جویبار پا به عرصه وجود گذاشته بود با حمایت‌های مثبت توانست خود را به لیگ دسته سوم کشور و در پایان به لیگ دسته دو کشور برساند که این موفقیت در آن سال موجی از شادی را در بین مردم ورزش دوست جویبار ایجاد کرده بود.

تیمی که در هر بازی خانگی خود بیش از دو هزار هوادار را به سکوهای ورزشگاه شهدای سراجکلا می‌آورد و علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی به نوعی جوانان را به انجام ورزش ترغیب می‌کرد.

اما از سال گذشته زمزمه‌هایی برای فروش امتیاز این تیم به گوش رسید زمزمه‌هایی که شوکی را به جامعه فوتبال جویبار وارد کرد و موجب شد که پیشکسوتان فوتبال و برخی از جوانان دست به دامان فرماندار و امام جمعه شهرستان شوند.

این درخواست‌ها موجب شد که رضا گنجی و حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور به عنوان متولیان تیم شهدای جویبار شناخته شوند و این تیم را به مدت یک سال حمایت کنند.

همین حمایت‌ها موجب شد تیم شهدای جویبار با همه حاشیه‌ها و کاستی‌ها در لیگ دسته دوم کشور باقی بماند و چشم خیلی‌ها را به خود جلب کند.

اما در سال جاری باز همان زمزمه‌ها مبنی بر فروش این تیم به برخی از دلالان به گوش رسید. دلالانی که با چشم طمع و با حمایت‌ها هیئت فوتبال استان مازندران به دنبال خرید این تیم هستند.

در روزهای گذشته نام یک دلال فوتبال که جزو بازیکنان منشوری لیگ برتر بوده و یک مربی لیگ یک که او نیز جزو منشوری‌های لیگ برتر است به گوش می‌رسد که قرار است تیم شهدای جویبار را به نام خود خریداری کنند.

تیمی که با همت جوانان جویباری و تلاش مسئولان این شهرستان توانست خود را به این رده برساند امروز دچار نوعی بی مدیریتی شده است.

مسلما حضور یک تیم فوتبال در جویبار آن هم در سطح کشوری علاوه به شخصیت بخشیدن به ورزش شهرستان جویبار موجب رشد و شکوفایی جوانان با استعداد این شهرستان می‌شود و در کنار آن نیز یک تفریح سالم را برای همه فوتبال دوستان و جوانان این شهرستان ایجاد خواهد کرد.

فروش این تیم و از دست دادن امتیاز مهم لیگ دسته دوم کشور یک عقب گرد چندین ساله را به همراه خواهد داشت و به طور حتم موجب سرکوب استعداد‌های درخشان فوتبالی در این شهرستان خواهد شد.

روزهای زیادی تا شروع قرعه کشی لیگ دسته دوم کشور باقی نمانده است و بر همین اساس کلیه مسئولان سیاسی و ورزشی شهرستان باید دست به کار شوند و این تیم بومی را در جویبار حفظ کنند.

اعضای محترم شورای اسلامی شهر جویبار نیز می‌توانند به جای فروش این تیم به افراد معلوم الحال و بازی با احساسات فوتبال دوستان جویباری این تیم را به یک اسپانسر واگذار و امتیاز آن را در این شهرستان حفظ کنند.

امیدواریم مسئولان ارشد شهرستان جویبار که در سال‌های گذشته حمایت همه جانبه‌ای نسبت به این تیم داشته‌اند امسال نیز این حمایت‌ها را با فراغ بال بیشتر ادامه دهند و از فروش این تیم جلوگیری کنند.

به طور حتم فروش یک تیم فوتبال و سرکوب استعدادهای جوانان این شهرستان تبعات سنگینی را در ادامه خواهد داشت که گریبان همه مسئولان جویبار را خواهد گرفت.

برای این پست 10 دیدگاه مطرح شده است. شما نیز دیدگاه خود را بیان کنید
  • پاسخ به نظر سه شنبه 10 شهریور 1394 - 09:56
    محمد

    لطفابدون تحقيق حرفهايي رامطرح ننماييدكه باعث اختلافات شهري گردد كدوم مسئول درسالگذشته به تيم فوتبال شهداكمك كرده هنوز بدهي سال گذشته چيز يحدود300 ميليون تومان به دوش فرماندارمانده چه كسي اومده بگه مشكل چيه هيئت فوتبال استان و...جهت ورودتيم به مسابقات ازحق خود نگذشتند وتاريال آخررا دريافت نمودندبياييم واقع بين باشيم جويبارشهركوچكي است كه ظرفيت داشتن تيم درليگ دسته دوم كشور (به علت وضعيت مالي )راندارده هنوزبدهيي دوسال قبل تيم حدود200ميليون تومان مونده وشهرداري قادربه پرداخت آن دردوسال گذشته نبوده <بياييم واقع بين باشيم

    2 3
  • پاسخ به نظر سه شنبه 10 شهریور 1394 - 10:27
    ناشناس

    جناب محمد... درسته نمیتونن پول بدن ولی میتونن تیم رو در شهرستان نگه دارن و اسپانسر جذب کنن....باید در این قضیه مدیریت بشه نه اینکه راحت ترین کار ممکن که همون فورش تیمه انجام بشه...خیلی از شهرستانهایی که در لیگ دو تیم داری میکنن وضعشون از ما هم بد تره ولی تیم رو به بهترین شکل ممکن میگردونن...چون مدیریت میکنن

    2 2
  • پاسخ به نظر سه شنبه 10 شهریور 1394 - 11:25
    چنگیزگلدوست

    باسلام خدمت مردم بزرگوار جویبار ومسئولین محترم .مقصر اصلی خود مسئولین و رضا گنجی شهرداری وقت میباشند که با چشم بسته اومدندتیم گرفتند والکی الکی خرجهای بزرگی از روز اول کردند وهرچه ماها وامثال ماها تذکردادند افاقه نکرد وحرف کسی را گوش ندادند.یک تیم باید اساس،پایه،امید وجوانان بومی بامربیان وسرپرستان بومی شکل بگیره وبه مرور زمان پرورش پیدا کنه واز پایه به تیم اصلی تزریق شود ویک تیم شکل بگیرد وعادت نکند که با پول برای تیم شهرش به میدان بره.نه تنها پول نگیره باید افتخار کنه که در لیگ دسته 2 بازی کنه وبه فوتبال کشور معرفی بشه .شاید بگین که نمیتونیم بدون پول تیم داشت ولی میشه با پول بسیار کم تیم داشت وباید جلوی خرجهای الکی را گرفت.جوانان بسیاری هستند که حاضرندباپول اندک برای تیم بازی کنند ویا مربیان ودلسوزان زیادی هستند که میتونند باپول اندک به کنار تیم بیاییندمگر قعطی رجال بود که به مربیان برای فصل اول 200 میلیون هزینه شد و میشد با 10 میلیون کادر فنی را کامل کرد مگر این مربیان چکار کردند که دیگران نمیتوانند انجارم دهند.تیم دیگری به مانند تیم شهرداری شده تیم شیهد کریمی واسوکلا بوده که اشتباه واضع آقای عشقی باعث شد که مثل تیم شهرداری بشه.

    4 2
  • پاسخ به نظر سه شنبه 10 شهریور 1394 - 13:35
    علی

    باسلام.اولین مشکل این میباشد که درجویبارباشگاه داری وجودنداردوتیم داری میباشدوهیچ اسپانسری برای فوتبال جویبار سرمایه گذاری نمیکندمطمینا برای فوتبال درشهرهای فوتبال خیزترواردمشودهرچنددرشهرمااین استعدادنیزوجوددارد ولی برجستگی شهرماکشتی میباشد.اگرباشگاهی کامل شکل دهیم درکناربرندکشتی مااسپانسری رشته های دیگررانیز پذیرامیشود.همه مایلیم این تیم درشهربماند اماآیاهمه خوب نقشمان را ایفاکردیم.حتی شما مدیریت محترم سایت جویباران؟

    8 0
  • پاسخ به نظر سه شنبه 10 شهریور 1394 - 13:44
    علی جویباری

    با سلام برادرها ، ورزشکارها ، فوتبالیست ها ، مردم جویبار تنها کسی که می تونه به داد فوتبال و ورزش جویبار برسه حاج رضا گنجی فرماندار ه البته اگه مثل سال قبل بعضی از دوستان پشت شو خالی نکنن تنهاش نزارن

    6 0
  • پاسخ به نظر سه شنبه 10 شهریور 1394 - 13:49
    رضا

    سلام شهدای جویبار رو فرماندار باید نجات بده فرمانداره که برای فوتبال دل میسوزونه همین تمام

    6 0
  • پاسخ به نظر چهار شنبه 11 شهریور 1394 - 14:47
    ناشناس

    اقای گلدوست بهتر شما به کارهای که به شما مربوط نیست داخلت نکنید.خود شماهم.یکی از ان های هستی که دوست داری این تیم نباشه.

    1 0
  • پاسخ به نظر چهار شنبه 11 شهریور 1394 - 15:03
    مهران

    به خدا این تیم حیفه.........نمیدونم چرا اقایون شورای شهر اینقدر راحت میان تیمو بفروشنو هیچ توجهی به مردم نمیکنن....کی گفته جویبار ظرفیت لیگ دو نداره.........به خدا همین تیمو میشه با بازیکنان و کادر فنی جویباری بست با کمترین هزینه..و بهترین نتیجه رو گرفت..مگه میشه اسپانسر نباشه.....هیچکس به دنبال اسپانسر نمیره../همه منتظرن اسپانسر خودش بیاد...اگه شورای شهر اجازه بده و فرماندار و امام جمعه و شهردار پیگیری کنند.............راحت میشه تیمو بست.............چطور تیمی مثل شهرداری لنگرود میاد لیگ دسته دو تیم داری میکنه....اونم با تیمی کاملا بومی........مگه جویبار از لنگرود کمتره؟؟؟؟؟چطور تیم کارگر بنه گز بوشهر که این تیم واسه ی روستای بنه گز هست و تیم شهرداری دزفول میاد لیگ 2 تیم داری میکنه......یعنی این روستا و دزفول فرقشون با جویبار چقدره........مسئولان ساروی رو ببینید چه جوری تیم صنعت و حفظ میکنن......همه چیز پول نیست....انگیزه ی 5یا 6 تاجوون جویباری که میان بازی این تیمو تو سرما و گرما میبینن و تشویق میکنن می ارزه به 100 تا بازیکن پابه سن گذاشته که میان 50میلیون میگیرن و هیچ کار نمیکنن........از مسئولین خواهش میکنم این تیمو نگه دارن ..........تیمی که عاشقشیم و تنها دل خوشیمونه...........

    3 0
  • پاسخ به نظر چهار شنبه 11 شهریور 1394 - 21:12
    نصیرامید

    باسلام اگه این تیم توشهرستان حفظ نشه مسولان و شوراشهربایدپاسخگواعتراضات مردمی باشن ومامردم جویبارهرگز نمی بخشیمشون

    2 0
  • پاسخ به نظر پنج شنبه 12 شهریور 1394 - 13:04
    مهران

    سایت جویباران ما سهخ ماهه داریم سره این موضوع حرص میخوریم.........بعد از سه ماه گذاشتن یک متن کافی نیست....برید پیش فرماندار و امام جمعه و درباره این موضوع سوال کنید....حرف این مردمو به مسئولین برسونین.........خواهش میکنم.

    3 0
دیدگاه شما در مورد : لزوم ورود مسئولان ارشد شهرستان به موضوع حفظ تیم شهدا در جویبار/شورای شهر با دلالان همراه خواهد شد؟

لزوم ورود مسئولان ارشد شهرستان به موضوع حفظ تیم شهدا در جویبار/شورای شهر با دلالان همراه خواهد شد؟

 

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
RSS
خانه | آرشیو | پیوندها | جستجو | درباره ما | ارتباط با ما | تبلیغات | RSS